T-Mobile reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en Ervaringen T-Mobile
T-Mobile is een bekend telecombedrijf dat als missie heeft om Unlimited te zijn in alles dat ze doen. Naast T-Mobile vallen ook de merken Tele2, Simpel en Ben onder de paraplu van T-Mobile. Ben jij op zoek naar een nieuw abonnement voor je smartphone, internet of televisie voor thuis? Dan heeft T-Mobile waarschijnlijk een abonnement dat aansluit bij jouw wensen. Voordat je besluit om hier een nieuw abonnement af te sluiten, is het verstandig om te lezen wat anderen te zeggen hebben over T-Mobile. Door reviews te lezen krijg je een goed beeld van dit bedrijf en kom je er achter wat echte klanten écht vinden van T-Mobile. Wij hebben alle T-Mobile ervaringen voor je verzameld en de reviews op deze pagina op een rij gezet.
Over T-Mobile
T-Mobile is opgericht in 1999 en het hoofdkantoor bevind zich in het Duitse Bonn. Het telecombedrijf heeft als missie om grenzen in de telecomwereld te doorbreken en zo iedereen toegang te geven tot het beste netwerk van Nederland. Je hebt de keuze uit tal van abonnementen, van Sim Only en prepaid abonnementen tot alleen mobiel internet of internet voor thuis. Ook zakelijke klanten kunnen terecht bij T-Mobile. De verschillende merken, T-Mobile, Tele2, Ben en Simpel, richten zich ieder op verschillende klantbehoeftes. Zo is er voor elke Nederlander een geschikte oplossing voor mobiel en vast bellen, internet, televisie en meer.
Waarom kiezen voor T-Mobile
Doordat T-Mobile zo'n grote speler is, kunnen ze hun klanten goede deals aanbieden. Zo ontvang je bijvoorbeeld veel korting op je toestel wanneer je deze aanschaft in combinatie met een abonnement, of maak je de eerste paar maanden gratis gebruik van je internet en tv pakket. Online vind je eenvoudig en snel de beste deals. Alle aanbiedingen staan direct weergeven op de homepage. Wil jij een persoonlijk advies inwinnen? Dan kun je altijd contact opnemen met een van de medewerkers van de klantenservice. Download ook zeker de T-Mobile app om altijd inzicht te hebben in jouw verbruik.
Is T-Mobile betrouwbaar?
T-Mobile heeft het meest bekroonde mobiele netwerk dat 5 jaar op een rij als beste getest is door umlaut. In 2021 is de telecomaanbieder zelfs uitgeroepen tot het beste mobiele netwerk wereldwijd. Binnen Nederland heeft T-Mobile haast 7 miljoen klanten die gebruik maken van de smartphone abonnementen en nog eens honderdduizenden klanten die gebruik maken van het vaste netwerk. Met een omzet van meer dan 500 miljoen is dit een grote speler op de Nederlandse markt. Niet alleen kun je online eenvoudig en snel een abonnement afsluiten, maar er zijn ook tal van fysieke winkels waar je terecht kunt. Er is een klantenservice die op verschillende manieren bereikbaar is.
Klantenservice en klachten
Online vind je zeer veel informatie over uiteenlopende onderwerpen, van een uitleg over de facturen tot het verlengen van je huidige abonnement. Het kan altijd zijn dat je nog met vragen blijft zitten, of op zoek bent naar een persoonlijk advies. In dit geval is het verstandig om even contact op te nemen met de klantenservice. Dit doe je door te bellen, te chatten, of je vraag te posten in de T-Mobile community. Met 300.000 leden is de kans groot dat een ander je kan helpen bij het oplossen van jouw probleem.
Wil jij ook beoordelen?
Heb jij ervaring met T-Mobile? Dan willen we je vragen om een beoordeling over T-Mobile achter te laten op deze pagina. Zo help je anderen namelijk bij het maken van de juiste beslissing. Vertel bijvoorbeeld over de snelheid van je internet, of je tevreden bent met de prijs die je betaald voor je abonnement en of je goed geholpen bent door een medewerker van T-Mobile indien je hier contact mee hebt gehad. De informatie die jij weet te verstrekken is zeer waardevol en helpt andere potentiële klanten om een goed beeld te vormen van T-Mobile en de abonnementen.
Het bedrijf T-Mobile is geverifieerd door ons.
De webshop t-mobile.nl is al jaren een betrouwbare partij om te bestellen.
T-Mobile is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje).
Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden.
T-Mobile maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.
T-Mobile is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet.
Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd.
Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.
Wij raden het aan om eerst even op de website van t-mobile.nl te kijken voor actuele openingstijden.
Hier kun je ook hun uitgebreide assortiment bekijken.
stront aan je knikker
Jarenlang internet en TV bij Ziggo, maar zeker zonder F1 begon het toch duur te worden. Daarnaast kijken we vrijwel geen kabel tv meer. Voorheen was alleen internet bij Ziggo geen optie.
Toch uiteindelijk T-mobile glasvezel genomen (alleen internet), omdat de upload net zo snel is als de download. Lage prijs was niet eens prioriteit, maar hielp zeker mee. 2 weken wachten met inplannen. Monteur was vervolgens 10 minuten bezig en alles werkte meteen.
Tot nog toe heel tevreden.
Nog geen problemen ervaren wat betreft betrouwbaarheid, maar ik merk toch dat Netflix op de TV iets langzamer laadt (nog geen buffer probleem) en af en toe ervaar ik een paar seconden hapering op het vaste net.
heb al jaren t-mobile af en toe een storinkje maar niet noemenswaardig
nu echter over gestap naar glasvezel telkens problemen.eerst wemen de telefoon kom zelf bellen maar later bleek niet gebeld worden.
naar meerdere monteurs gehad te hebben had ik afgelopen zaterdag alles weer in werking
nu vrijdag 11 febr. ligt het ineens weer allemaal plat
t-mobile gebeld
komt volgende week ergens een monteur
dus zit heel het weekend in mij upje de muren te bekijken
gelukkig jan ik nog wel bellen met mijn mibile
hoop nu dat ze me van het glasvezel afhalen en weer gewoon op de kabel aansluiten.
vetders zou een schadevergoeding voor een maand ellende wel op zijn pkaats xijn
Televisie en internet en telefoon pakket afgesloten. Steeds problemen met televisie kijken. Zoveel klachten doorgegeven en staan allemaal genoteerd zeggen alle medewerkers. Deze medewerkers zeggen en beloven steeds andere dingen. Melanie heeft gezegd dat ze kon zien dat het logisch is dat het niet goed kan werken. Omdat de beloofde internet snelheid niet bereikt kan worden. En wij dus maar 16 MBIT hebben. Met als gevolg dat het niet kan werken zoals het moet. En het ergste is dat wij wel al 8 maanden voor 50 MBIT betalen. Deze Melanie heeft gezegd dat
T-MOBILE coulanter moet zijn. Zij ging ervoor zorgen dat alles geheel boete vrij werd opgezegd. En dat we gelijk met Ziggo moesten gaan bellen om de overstap te regelen. Zij zou die zelfde zaterdag nog netjes terug bellen. 3 keer raden nooit meer terug gebeld. Ook niet toen haar collega Jack, haar per mail had verzocht contact met ons op te nemen. Zij heeft doodleuk een ander abonnement per mail opgestuurd. Schandalig. Weer gebeld toen Jermaine aan de telefoon gekregen deze zou keurig vandaag terug bellen ook weer niets meer van vernomen. Vandaag weer met T-MOBILE gebeld. Nu moet er een monteur komen die moet komen kijken waarom wij al vanaf 27 januai 2022 tot op heden geen televisie en al langer geen telefoon en internet hebben. Heerlijk nu de besmettingen zo hoog oplopen iedere dag. Willen graag door een onbekende misschien besmet gaan worden. Dan Kiki, ook zo'n ster van T-MOBILE. Zij ging met Guidion bellen waar de monteurs van T-Mobile werken. Zij wist te vertellen dat een storing binnen een week opgelost moest worden. Dat dat de afspraak is. Wij zouden gebeld gaan worden door Guidion. Drie keer raden ook weer niet gebeurd. Wachtijd monteur 12 dagen i.p.v. binnen de 7 dagen waar zij aan moeten voldoen. Inmiddels al aangesloten bij Ziggo op advies van Melanie van T-MOBILE en nu geeft niemand thuis bij T-MOBILE. Degene van T-MOBILE die we vandaag aan de telefoon hadden een jonge jongen die zijn naam niet wilde geven. Heeft nu weer gezegd dat als de monteur is geweest. Wij op moeten bellen naar de klantenservice en de bevindingen van de monteur moeten door geven. En als alles weer werkt van T-Mobile moeten we aangeven dat wij alles gecrediteerd willen hebben vanaf 27 januari 2022. Echt schandalig toch. Want wij krijgen al 8 maanden niet waar wij wel teveel voor betalen en krijgen dit niet terug. En dan ook weer over de boete beginnen terwijl Melanie deze zou tegen houden. WEES GEWAARSCHUWD EN DOE GEEN ZAKEN MET T-MOBILE ALS JE NIET OPGELICHT WIL GAAN WORDEN!!!
OP ONS ADRES KUNNEN ZE NIET MEER DAN DE 16MBIT LEVEREN.
Kiki, Melanie en Jermaine bedankt dat jullie je afspraken niet netjes na zijn gekomen. Erg beleefd en goede reclame. En ook erg netjes van de medewerker van vandaag dat hij zo onbeschoft en te laf is om netjes zijn naam door te geven.
Niet naar t mobile.
We zitten al 3 weken zonder internet en de monteur liegt dat hij is langsgeweest. WAARELOOS BEDRIJF
Afdelingen werken langs elkaar heen, chaos,storingen zijn niet oplosbaar,.. en bij T-mobile is 1 ding belangrijk,...geld, geld, en nog meer geld,....en service 0! Een koude douche voor deze allerslechtste provider,...stap nooit over naar T-mobile!!!
2 maanden wachten om thuis internet om te hebben, elke maand 2 of 3 dagen geen Internet, bellen naar klant service liever niet, geen antwoord, geen oplossing. Slechte ervaring ooit
Paar weken geleden overgestapt naar t-mobile en monteur komt langs sluit alles aan maar heb pas 5 dagen later internet omdat t-mobile het te laat door gegeven had nou sta je dan sochtend om 8 uur voor op had btr ij de avond kennen komen slecht gehumeurd vandaag normaal gesproken sta ik pas rond 2 uur op
Apple watch S7 Nike besteld inmiddels 8 weken verstreken nog steeds niet geleverd. Site en werkelijke ervaring komen niet overeen.
Denk nog een keer na voordat je weer een abonnement afsluit bij T-mobile! Klantenservice is dramatisch en beloftes worden niet nagekomen. 3 weken geleden heb ik een nieuwe IPhone 13 pro max besteld en ben ik specifiek op zoek gegaan naar een model dat direct leverbaar was. Na het bestellen van de telefoon moest ik een bezorg moment inplannen en de eerste mogelijkheid was maandag 10 januari. T mobile noemt over 3 weken blijkbaar “direct leverbaarâ€Â. Nu is morgen de dag dat ik mijn telefoon zou krijgen maar tot mijn grote verbazing krijg ik nu weer een mail dat door een systeemfout ik een nieuwe aflever datum moet inplannen. De eerst volgende mogelijkheid is over 2 weken en dan moeten we nog maar zien of ze dan kunnen leveren.
Na wat contact met de klantenservice blijkt dat ik gewoon moet wachten en kunnen zij er niets aan veranderen. Vervolgens staat er nog wel overal op de website aangegeven dat de telefoon direct leverbaar is (op de bestel site maar ook in de blog).
T mobile probeert gewoon klanten te lokken onder valse voorwendsels en maakt beloftes niet waar. Als je dit als klant vreemd vindt ben je in hun ogen ongeduldig. Naar mijn vorm valt dit onder misleiding en mag dit wettelijk ook niet.
Waardeloos bedrijf die problemen van zich af schuift en niet bereid is om mee te denken.
Apple watch S7 Nike op 18 November 2021 (6,5 week geleden) besteld nog steeds niet geleverd.
De bestelling van 18 november 2021 nog steeds niet geleverd.
De bestelling van 18 november 2031 nog steeds niet geleverd.
Ik ben overgestapt van Budget naar t mobile en ik vind dat ze alles goed en supersnel geregeld hebben. Oude abonnement opgezegd nummer gehouden en omgezet en binnen 3 dagen was alles geregeld en hoefde zelfs het
Oude maand tarief bij andere aanbieder niet te betalen vandaag ook door het halve land gereden en overal prima bereik. Dus super tevreden straks dual Sim iPhone Watch bestellen bij tmobile goed het jaar uit dus.
Apple watch S7 Nike op 18 November 2021 (6,5 week geleden) besteld nog steeds niet geleverd.
Spijt van m’n overstap van ziggo naar deze troep. In korte tijd WEER geen of een haperend internet. De eerste storing 5 dagen geen tv en internet. Compensatie? Nee, natuurlijk niet.
Nu dus weer slechte/ haperende WiFi. Telefonisch onbereikbaar (5 minuten wachttijd en ondertussen al 20 minuten wachten) en via de chat ook al ruim een half uur wachten op een medewerker. Zodra het kan, is t-mobile weer een klant armer. Ik ga terug naar Ziggo!
9-12-21 T-mobile gebeld en een abo van 1000/1000 afgesloten. Medewerker gaf aan dat je verwachte aansluit datum 20-12-21 zou zijn en dan ik het beste direct mijn huidige abo op kon zeggen. Dus dat heb ik direct gedaan. Hij gaf aan dat guidion binnen 3 werk dagen contact zou opnemen. Op 21-12-21 nog helemaal niks gehoord. Bellen naar de klantenservice, na 35 min eindelijk iemand aan de lijn. Die geeft aan dat het mijn eigen schuld is en dat ik mijn huidige abo niet moest opzeggen. En t-mobile moest nog een patchkast laten plaatsen in de wijkcentrale. Door verbonden naar een andere afdeling. Na weer 25 min eindelijk te woord gestaan en te horen gekregen dat er nog geen ticket was aangemaakt voor het plaatsen van een patchkast. Mijn vraag was gaat dit allemaal lukken voor 9-1-22 want anders zit ik zonder internet. medewerker gaf aan dat het allemaal geen probleem was. 2 dagen later krijg ik een mail van guidion om een afspreek in te plannen, maar de eerste beste datum die ik kan kiezen is 13-1-22. Weer bellen met de klantenservice, na 25 min eindelijk iemand aan de lijn. Die geeft weer aan dat ik mijn huidige abo maar niet had moeten opzeggen en dat de patchkast pas 10-1-22 geplaatst gaat worden.
Ik heb direct aangegeven te willen annuleren en dat ik naar een partij ga die wel geld wil verdienen en zijn woord nakomt. Heb direct een andere partij gecontacteerd en die komen morgen op 27-12-21 al langs.
Zeer en zeer triest dat zo een groot bedrijf het niet kan regelen.
Ik stap over
T-mobile slecht slecht kwaliteit
Tv en internet zwaar waardeloos
Je betaald veel ma je krijgt niet wat je word beloofd
En na komen van afspaaken nooit terug tevinden in hun computer
En moneur moet na un jaar nog steeds aansluiten en langs komen om na de modem tekijken
Eenige wat helpt is honkbalknuppel der opslaan
Ik stapte over van internet KPN naar T-mobile, dit ging helemaal mis.
Ten eerste krijg je dan te maken met installatiebedrijf Guidion die telefonisch niet bereikbaar is.
Mijn lijnen werden 3 weken voor de huisinstallatie al omgepached naar de servers van T-mobile. T-mobile gaf aan dat hun dat fout hebben gedaan, maar komen niet met een oplossing. Gelukkig kwam KPN wel met een oplossing en stuurde mij direct een mobiele verbinding, dus de hele omzetting teruggedraaid.
Steeds heeft KPN mij op de hoogte gehouden. Monteur binnen een week geregeld en deze gaf ook aan dat de lijnen omgepached zijn naar de servers van T-Mobile en dat alleen KPN en T-Mobile erbij kunnen. Alles gratis door KPN hersteld, zij lieten het netjes in het midden wie de fout veroorzaakt heeft. Klacht ingediend bij T-mobile, helaas kan dit niet via mail, dus ligt niets vast. Ga het nog op papier doen, lekker duurzaam echt van deze tijd. Klacht telefonisch ingediend en deze T-Mobile medewerker spreekt zijn collega tegen en geeft aan dat dit ompatchen niet door hun gebeurd is en dat KPN netwerk veel verkeerd doet. Het enige wat ze doen is de schuld ergens anders neer leggen, zonder daar harde bewijzen voor te hebben. Nu begrijp ik het prijsverschil, dat zit heel duidelijk in de zeer goede service van KPN, dat heb ik er ook graag voorover.
Apple watch 7s Nike besteld inmiddels 5 weken verstreken nog niets gehoord. Site en werkelijke ervaring komen niet overeen.
Apple watch 7s Nike besteld inmiddels 5 weken verstreken nog niets gehoord. Site en werkelijke ervaring komen niet overeen. Heel erg teleurgesteld.
Een maand geleden overgestapt naar internet van tmobile. Nu al voor de 2e keer geen geen internet waarvan nu al 5dagen. En van service is al helemaal niet te spreken. Er word gewoon gezegt “sorry maar wij kunnen niks je moet nog een paar dagen wachten tot er een ander bedrijf contact met je opneemt. We weten niet wanneer of hoelaat dat gaat zijn. “
Ik ga maar weer snel overstappen. Dan betaal ik liever een tientje meer maar heb ik wel het product waar ik voor betaal en dat is dus internet met een goede service van kpn
Ze gebruiken hun macht om je af te sluiten als je een factuur niet betaald van een totaal ander contract. Ik probeer over deze factuur contact te krijgen met T mobile maar dit is niet te doen! Ik heb precies gedaan wat ze zouden willen. Toch krijg ik niemand te pakken. Niet telefonisch, niet per mail en niet per brief! Geen zin om voor 200 euro een rechtszaak te starten, maar zou hem zeker winnen.
Nu al ruim 3 weken geen tv, internet, espn en netflix.
Wat een bureaucratisch bedrijf, schuiven elkaar de zwarte piet toe KPN en T-Mobile, maar snel oplossen ho maar.
Alles gaat over zoveel schijven dat is niet normaal.
Telefonisch contact word na ruim 1 1/2 uur spontaan onderbroken en niet terugbellen, waardeloos.
Wederom wordt beloofd dat er teruggebeld word, weer niet. Waardeloos
Voor zo'n groot bedrijf mag je verwachten dat ze het goed voor elkaar hebben, in één woord WAARDELOOS.
Dan denk je op een gegeven moment, nu gaan ze het eindelijk snel oplossen want meneer zit al 3 weken zonder!!!!! Nee hoor we maken op ons gemak een ticket aan a3 dagen vervolgens gaat dit ticket naar een extern bedrijf die ook 3a4 dagen pakt om langs te komen ben je weer een week verder, en!!!!!!! Dan mag je hopen dat het werkt. NEE GEWOON WAARDELOOS
En mijn naam mag gewoon vermeld worden Kees Rombout uit Noordwolde fr
Online bestellen. zou ik eigenlijk online bestelen willen noemen. Losse telefoon was/is direct leverbaar (19-nov-22) op de site. Het duurt een week voor ik een automatische bevestiging krijg (na 3x bellen). Dan zeggen ze doodleuk we leveren u telefoon op 8 dec. Wat nou direct leverbaar. Dan cancel je de order en vraag je je geld terug. Het is nog steeds niet gestort en inmiddels wel weer 3x gebeld met die club. Vervolgens dezelfde telefoon via Wehkamp op een zaterdag besteld en die kwam de dag (zondag) erna al in huis. Chapeau voor Wehkamp en een dikke onvoldoende voor t-mobile. Nou maar weer wachten maandag wordt ik wederom teruggebeld, hoop ik.
het begint met het aankomen met een te korte kabel u moet dat bij de monteur bijkopen omdat hij niet zo veel zin had om te boren word er een advies gegeven om een devolo te bestellen zodat je dan geen kabel door je huis ligt.naar 1 jaar werkt deze niet meer.4 x word men beloofd dat er een monteur langs zou komen(dus niet) klachten worden niet behandeld. nu ligt de kabel dwars door het huis over de vloer omdat de kabel veel te kort is om weg te werken.dat moet je zelf maar uitzoeken. echt een waardeloos bedrijf zal blij zijn als het contract afloopt nooit meer T-mobile.je word respectloos behandeld ,dus mensen niet doen dit geintje heeft mij 80 euro extra gekost en ben geen steek verder gekomen
word van het ene kastje naar de andere gestuurd. heb een telefoon gekocht , maar ze kunnen het nergens vinden of krijg melding dat het niet op voorraad is. Wil graag duidelijkheid, anders geef mn geld maar terug.
Ik kan oprecht geen enkel positief woord over dit bedrijf over mijn lippen krijgen. Wat een waardeloze tent en ik zou iedereen afraden om hier nooit een contract af te sluiten.
Begin februari een contract afgesloten van 100 MBIT/s. sinds de eerste dag van het contract problemen mee gehad en nooit meer dan 40 MBIT/s ontvangen.
Was al een heel karwij om T-Mobile zo ver te krijgen om mij met dit probleem te helpen. Worden er monteurs langs gestuurd die tot niks in staat zijn. De eerste 3 monteurs komen gewoonweg niks doen. Komen alleen met de melding dat T-Mobile de verkeerde foutmelding in het systeem heeft gezet en dat zij niks voor mij kunnen betekenen, ondanks dat ik meerdere malen had aangegeven dat het probleem in het systeem fout was bij T-Mobile. Bij de 4e monteur en 2 maanden verder eindelijk het probleem aangepast, wat uiteindelijk ook niet het probleem was.
Twee maanden doorgespoeld. 8 monteurs totaal over de vloer geweest, komen tot de conclusie dat er geen oplossing voor is. Weer contact met T-Mobile om het contract gelijk stop te zetten. 0 service, 0 oplossingen en alleen maar problemen opschuiven, nooit terugbellen (daadwerkelijk nooit, inmiddels 45 KEER gebeld, nooit terug gebeld). Vergoeding beloofd van de helft van de contractkosten wegens waardeloze service. Personeel kon dit "niet terug vinden" pas nadat ik zelf terug heb gezocht in de chats werd dit bevestigd dat het terug betaald zou worden.
Inmiddels september, 8 maanden verder, NOG STEEDS geen vergoeding ontvangen omdat de "crediteuren afdeling" een foutje heeft gemaakt. Maar wel binnen 5 dagen apparatuur terug sturen anders 165 EUR boete!
Grootste oplichters ooit, dat deze partij klanten heeft snap ik niet, moet er nooit meer wat van weten.
Ik heb glasvezel met 1GB.
Instabiel en slecht Internet verbinding, onbetrouwbaar en zeer onbehulzame klantenservice.
Zodra mijn contract afgelopen is zeg ik vaarwel aan dit ongelooflijk slecht bedrijf!
Mijn advies,
Alles beter dan T-Mobile
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is T-Mobile een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 45 beoordelingen geplaatst over T-Mobile. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,8 gekregen, waarbij 30% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is T-Mobile actief?
T-Mobile is vooral actief in de categorie telecom.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de T-Mobile reviews? Dan kun je naar de website van T-Mobile gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.