Flink reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en Ervaringen Flink
Geen boodschappen in huis en geen zin om naar de winkel te gaan? Geen probleem! Shop bij Flink. Lees gauw verder om meer te weten te komen over deze boodschappenservice en lees ook de ervaringen van hun klanten. Waarom bestellen zij bij Flink en wat kunnen zij vertellen over deze service? Je leest het allemaal in hun persoonlijke reviews.
Over Flink
Flink is een uniek concept dat in steeds meer Nederlandse steden beschikbaar is. Het is namelijk een bezorger van boodschappen, maar niet gelinkt aan een supermarktketen. Het maakt niet uit wat je nodig hebt, je bestelt het bij Flink en zij komen het bij jou bezorgen. Wanneer? Binnen 10 minuten! Flink denkt met je mee en maakt boodschappen doen zo extra eenvoudig. Je geniet van een ruim assortiment en de snelste service.
Flink is een relatief jonge speler op de markt, maar enorm gegroeid in de afgelopen jaren. Dat is natuurlijk niet voor niets. Je kunt online bestellen en bestellen wanneer je maar wilt. Download de app van Flink en maak snel en eenvoudig jouw boodschappenlijstje voor Flink.
Waarom kiezen voor Flink
Vind je boodschappen doen ook een noodzakelijk kwaad en kost het je teveel tijd? Maak dan handig gebruik van Flink. Zij hebben niet alleen een groot aanbod, maar ook de snelste bezorgservice. Je kunt in een paar minuten jouw boodschappenlijstje klaar hebben en verzenden. Binnen 10 minuten staat er dan een bezorger van Flink voor de deur met jouw bestelling. Op deze manier wordt boodschappen doen een stuk eenvoudiger.
Ook vanwege het aanbod is Flink een goede optie. Ze hebben letterlijk alles wat je nodig hebt, van biologische groente tot bonen in blik. Je zit niet, zoals bij een supermarkt, vast aan een kleine collectie, maar kunt hier veel merken en producten vinden.
Voor de prijs hoef je het ook niet te laten. Het aanbod van Flink is altijd voordelig geprijsd en Flink hanteert dezelfde bezorgingskosten als veel supermarkten. Hoe groter jouw bestelling, des te voordeliger zijn de bezorgkosten bij Flink.
Is Flink betrouwbaar?
Flink is niet voor niets zo gegroeid. Deze razendsnelle service kan natuurlijk alleen aanslaan, wanneer het ook een betrouwbare service is. Niet alleen krijg je jouw bestelling altijd op tijd en kun je in een veilige app bestellen, ook kun je gewoon veilig en vertrouwd online betalen. Dit doe je bijvoorbeeld gewoon met Ideal of creditcard. Wil je extra snel betalen op jouw smartphone? Flink accepteert ook veilige online betaalmiddelen, zoals Paypal, GooglePay en Apple Pay. Dit zorgt voor extra gemak en veiligheid. Sla jouw gegevens op in de app en je kunt voortaan met één klik op de knop bestellen. Jouw gegevens zijn veilig in de app en je kunt dus met een gerust hart bestellen.
Klantenservice en klachten
Heb je een vraag over jouw bestelling bij Flink, wil je meer weten over het aanbod of heb je een specifieke vraag? Flink helpt je graag verder. Ze hebben een eigen professionele klantenservice die je snel en effectief kunnen helpen. Je kunt de klantenservice altijd bellen, mailen of chatten. Wil je nog gemakkelijker in contact komen met de klantenservice van Flink? Contacteer hen dan via social media. Via Facebook of Twitter kun je altijd jouw vraag stellen en op een snel antwoord rekenen.
Is jouw bestelling niet op tijd geleverd of heb je een klacht over een geleverd product? Laat het Flink weten. Zij staan altijd paraat voor klachten en hopen deze zo goed mogelijk op te kunnen lossen in de vorm van een reductie van de prijs of door een vervangend product. Ben je niet tevreden? Zorg dan dat je contact opneemt met de klantenservice van Flink en zij zorgen voor een gepaste oplossing voor jouw klacht of probleem.
Wil jij ook beoordelen?
Heb jij weleens boodschappen besteld bij Flink of maak je hier standaard gebruik van? Vertel dan waarom jij wel of geen fan bent van Flink. Je kunt hieronder een persoonlijke review en beoordeling achterlaten over Flink. Je kunt bijvoorbeeld iets schrijven over het aanbod, de verzending en de algehele service. Heb jij contact gehad met de klantenservice? Dan kun je bijvoorbeeld ook iets schrijven over hoe je dit hebt ervaren. Jouw ervaringen met Flink kunnen verhelderend zijn voor nieuwe klanten, laat daarom hieronder jouw eigen review over Flink achter.
Flink is geverifieerd door ons expert team.
De webshop Flink bestaat al sinds 2014 en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen.
Daarnaast is Flink lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje).
Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Flink.
Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.
De reputatie van goflink.com is positief te noemen.
Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet.
Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen.
Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.
Het is verstandig de website van goflink.com te bekijken voor actuele openingstijden.
Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van Flink.
Voor het eerst een bestelling gedaan bij Flink en rekende op de basisbezorgkosten van 1,80.
Bij de betaling werd echter 4,75 berekend voor een bestelling van 4,50 (3 pakjes soep).
Dit lijkt op nattevingerwerk.
Op vrijdagmiddag werd er een grote bestelling bezorgd met diverse koel- en vriesproducten. Een van de kinderen nam de bestelling aan (hij ging er vanuit dat wij iets hadden besteld) terwijl mijn vrouw en ik nog op ons werk waren. Uiteraard kan een fout worden gemaakt en moest dit worden rechtgezet. Ik probeer dus contact te leggen met Flink… Niet mogelijk! Geen tel nr oid. Moest ik eerst een account aanmaken om zo digitaal contact te kunnen leggen. Kostte me 45 minuten! Uiteindelijk via een bot-chat zeer summier en in slecht Nederlands contact gehad. Het zou worden doorgegeven aan de “hubâ€. Half uur later (2 ,5 uur) nadat de bestelling werd bezorgd komt een hork van een jong de bestelling weer ophalen, dankjewel kan er niet af. Alsof het de gewoonste zaak vd wereld is. Wat als ik niets had gedaan en bestelling lekker had gehouden? Je wilt niemand duperen en al helemaal geen jonge bezorger die een fout heeft gemaakt in de problemen brengen maar de ondankbaarheid en arrogantie waarmee dit is afgehandeld zorgt ervoor dat ik niemand dit bedrijf zal aanraden en er dus ook nooit zelf iets zou kopen. Ik hou het bij de Picnic die wel klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan!
Vriendelijke bezorgers en super snel geleverd. Top
Prijzen zijn echt prima te doen en binnen 13 min voor de deur. Echt super!!!
Jammer, het leek zo mooi, boodschappen in korte tijd thuis laten bezorgen. Maar Mijn bestelling is zoek (?) terwijl mijn betaling wel is ontvangen.
Een uur op de chat “ gehangen†maar dat levert niets op. Nu maar snel naar de fysieke supermarkt en hopen dat ze mijn geld terugstorten.
Ik wordt dus geen terugkerende klant (:
Via Too good to go kennis gemaakt met flink. Nu ik wegens Corona in quarantaine zit al paar keer besteld, top, redelijke prijzen en snelle levering! Ik ga zeker vaker bestellen!!
Door een paar toevalligheden noemde mijn broertje Flink deze ochtend. Toevallig een dag dat ik geen cruesli in huis had en ik heb echt wel een bodem nodig.
Dus toch maar even kijken!
Cruesli, biologische melk, croissants
Er stond dat het ongeveer 13 minuten zou duren, maar ze waren sneller.
08:53 besteld
08:54 ingepakt
09:02 bezorgd
Geen idee hoe ze dit doen😮
Ze kwamen met 2 personen, allebei op de fiets.
De boodschappen zaten netjes in een papieren tas, dus geen plastic.
Ik ben echt positief verbaasd!
Een kleine €6 en €1,80 bezorgkosten, geen enkel bedrijf doet dat na.
Ik een bestelling gedaan bij flink
Nieuw in het dorp dus dacht even proberen.
Bijna geen assortiment volgens de app.
Vervolgens duurde het wat langer voor ze het kwamen brengen. Dat kan. Bedoel bij een ander moet in een dag wachten die paar minuten maken me niet uit.
Maar uiteindelijk blijken er producten kapot te zijn. Omdat ik niet binnen 24 uur gereageerd heb wordt ik gewoon weggestuurd. We doen er niks mee. Voor mij nooit meer!
In t begin leek t nog een schot in de roos maar bleek een kat in de zak
Super snel, hoe bestaat het voor deze prijs en minimale bestelwaarde! Geeft een enorm gevoel van vrijheid!
Wel betalen niet ontvangen geen reactie wat een oplichters
Heb 2 uur moeten wachten op de bestelling. Veels te lang. Jammer, gemiste kans
15:00 besteld, 18:00 nog niet binnen... dus chat gestart staat er dat dit niet kan i.v.m. mijn adres buiten de range was terwijl ze hier vol op rond fietsen en we maand geleden ook besteld hadden en dat kwam wel aan..
Vervolgens nog een nieuwe chat gestart kreeg ik inderdaad een bericht dat eriets fout was gegaan en of ik opnieuw kon bestellen.. maar mijn huidige bestelling staat nog in bestelling en staat zelfs op binnen 13 min geleverd wat dus niet klopt..
Kortom.. meer dan 3 uur wachten en geen besteling gehad en nog geen geld terug..
erg slecht dit dus en ga er nooit meer bestellen.
Er ontbrak een product in de bestelling, toen ik daarover mailde was dit de reactie:
Ik kan je helaas geen terugbetaling meer doen, omdat je dit binnen 4 uur en anders 24 uur had moeten vermelden. Excuses voor ongemak. Ik wens je een fijn weekend toe!
Dus men levert niet, maar geeft ook je geld niet terug.
Oplichting heet dat.
See
Een bestelling gedaan. Nooit geleverd.
Contact gehad met de chatbox 4 verschillende mensen claimen dat ze het geld terug zouden storten. Nog niks ontvangen.
En de ander zegt dat de bestelling wel is geleverd.
Ik bestel voortaan lekker bij gorilla’s!
Niet geholpen na niet ontvangen boodschappen
Ze komen nooit binnen 40 min en vaak zijn de artikelen niet voorradig
Ik had perongeluk een adres ingevuld dat een straat verder was dan waar ik me bevond. Dit was inderdaad mijn fout en ik heb hier meteen mijn excuses voor aangeboden bij de rider. Vervolgens werd ik gebeld, toen ik opnam bleek ik haar baas aan de telefoon te hebben. Op een uiterst onvriendelijke manier gaf hij me gefrustreerd aan dat dit nooit meer mag gebeuren. Hij was zijn rider nu langer kwijt en dat was een groot probleem. Hij was ontzettend boos en totaal niet klantvriendelijk. Dit is geen normale manier van zaken. Ik sta perplex van deze manier van omgang. Een foutje kan gebeuren, natuurlijk doe ik het niet expres en was ik niet van plan het nog een keer fout te laten gaan. De veel te harde trap na was absoluut uit den boze.
Super snel vriendelijke juiste producten betaalbaar, aanrader
Het moet zo'n fijn concept zijn, je vergeet een boodschap en je besteld het gewoon bij Flink, zodat je toch het avondeten kan maken, daarnaast bestel je natuurlijk altijd weer wat extra. Het duurde 50 minuten voor de bestelling er was! Het product dat ik nodig had voor het avondeten zat niet in de tas! en daarbij ontbrak er nog een product. Via de chat contact gemaakt, is nagekeken , het systeem krijgt de schuld , terwijl er mensen handen de producten in het tasje doen, het geld krijg ik automatisch terug en daarbij krijg ik een gratis bezorging bij de volgende bestelling... Hoe slecht is dit!? Kan er dan geen contact worden opgenomen voor een andere keus?? Daar waren zelfs 50 minuten de tijd voor. Ik zit zonder groenten voor m'n avondeten en moet het maar verder uitzoeken en. dit is niet de eerste keer.
Een zeer slechte service die dit mooie concept zwaar onderuit haalt!
Het moet zo'n fijn concept zijn, je vergeet een boodschap en je besteld het gewoon bij Flink, zodat je toch het avondeten kan maken, daarnaast bestel je natuurlijk altijd weer wat extra. Het duurde 50 minuten voor de bestelling er was! Het product dat ik nodig had voor het avondeten zat niet in de tas! en daarbij ontbrak er nog een product. Via de chat contact gemaakt, is nagekeken , het systeem krijgt de schuld , terwijl er mensen handen de producten in het tasje doen, het geld krijg ik automatisch terug en daarbij krijg ik een gratis bezorging bij de volgende bestelling... Hoe slecht is dit!? Kan er dan geen contact worden opgenomen voor een andere keus?? Daar waren zelfs 50 minuten de tijd voor. Ik zit zonder groenten voor m'n avondeten en moet het maar verder uitzoeken en. dit is niet de eerste keer.
Een zeer slechte service die dit mooie concept zwaar onderuit haalt!
Klantenservice proberen te bereiken na slechte ervaring met een asociale bezorger maar die kun je nergens bereiken. Alleen faq page
Geen nog...
Twee uur gewacht en nog de verkeerde producten ontvangen ook. De klantenservice komt met een makkelijke compensatie en houd je aan het lijntje.
ik ben er helemaal klaar mee wat een flut bezorgers en wat een slecht georganiseerde dienst zeg!
nu net zaterdag avond 23:00 voor de zoveelste keer dat er savonds laat aangebeld wordt door Flink.
hebben ze bestelling voor ene Khalid die dus niet hier woont.
dit is al heel vaak gebeurt en ze hebben belooft niet meer zal gebeuren.
toen ik beneden open deed, woon 6 hoog, kwam de bezorger niet naar mijn deur en heb ik tijdje voor niks staan wachten op hem.
bizarre is als ik zelf op de flink app kijk zegt die dat die niet bezorgt op dit adres???
maar punt is Flink los dit nu op!!
io zit hier met een ernstig zieke zoon en nu zijn we al vaker uit onze nachtrust gehaald door jullie!!
dit is niet de eerste keer dat ik dit aangeeft
Wij hebben om 23.30 uur een bestelling geplaatst. Word elke keer aangegeven dat bestelling er bijna is. Echter, twee uur later nog steeds geen bestelling ontvangen. Zien nu net dat Flink om 12 uur is gesloten en dus niet meer bezorgd, terwijl we wel hebben betaald. Flink graag zsm ontvangen wij ons geld terug!
Geschimmelde producten geleverd
Geen enkele tegemoetkoming
Toen ik dit meteen tegen de bezorger zei, zei hij dat ik zelf contact moest opnemen met de klantenservice. Het artikel was niet op voorraad, vandaar dat het er niet bij zat. Ik heb er echter wel voor betaald. Ben benieuwd of ik mijn geld terugkrijg.
Ik wilde graag kennismaken met Flink, en was verrast torn ik een aanbieding in de bus kreeg, met een kortingscode. Het was aan mijn adres gericht, dus helemaal goed. Helaas geeft de site aan dat er bij mij nog niet bezorgd kan worden., waarom dan die uitnodiging op mijn adres.., geen service dus.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Flink een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 105 beoordelingen geplaatst over Flink. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 6,1 gekregen, waarbij 50% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Flink actief?
Flink is vooral actief in de categorie software en programmas en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) apps.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de Flink reviews? Dan kun je naar de website van Flink gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.